Words

Words

Monday, January 9, 2012

我不会忘记

I know i know....I"ve neglected you for a long time...
Don't get pissed at me now! I was busy!
Well, i was a little lazy....but mostly busy!
Seriously, a lot has happened in this short while.
I suppose i'll talk bout all of it soon, but for now, there is just 1 thing on my mind.

我不会忘记,你带给我的感动。
那无时无刻陪伴着我的DOMO;
那沙滩上背着我走,还挽着我的拖鞋的你;
在草场上拖着我的手,背后播着Hujan的Kotak Hati,你轻声唱着“Aku janji, aku takkan pergi”;
我站在你的脚趾上,我们跳慢舞……
可惜,我们的感动不能掩盖你对我的伤害…
我伤不起,所以我选择退出…
可是,我相信,你爱我。

No comments:

Post a Comment